Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 16:49:23 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/09947 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Kai 
tn 7// Lõunasadama tee 1// 5 (Kadakaranna plats ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktist 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27130511>  (menetlus nr: 
450204), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister